از
سوی شرکت راهبران پتروشیمی، مجموعه سمینارهایی به صورت ماهانه و در قالب کارگاههای
آموزشی در محل مرکز آموزش این شرکت برگزار می شود. در همین راستا سمینار آموزشی
بازاریابی تک به تک با سخنرانی آقای دکتر رئوف رابطی، محقق و مدرس دانشگاه در رشته
بازاریابی بین الملل و در جمع مدیران و کارشناسان علوم بازاریابی برگزار شد.
محورهای مورد بحث در این کارگاه آموزشی عبارت بودند از: تشریح مفهوم بازاریابی تک
به تک، مقایسه این شیوه جدید با بازاریابی سنتی، فرایند و چگونگی اجرای برنامه
بازاریابی تک به تک، تجزیه و تحلیل تجارب شرکتهای موفق و در نهایت بررسی پیش
نیازها و چگونگی بسترسازی برای اجرای برنامه بازاریابی تک به تک به عنوان شیوه ای
جدید در علم بازاریابی. ادامه موضوع را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید لینک دانلود