Economic-seminars

سیمینار های اقتصادی برای دانشجویان

Economic-seminars

سیمینار های اقتصادی برای دانشجویان

بازاریابی تک به تک

از سوی شرکت راهبران پتروشیمی، مجموعه سمینارهایی به صورت ماهانه و در قالب کارگاههای آموزشی در محل مرکز آموزش این شرکت برگزار می شود. در همین راستا سمینار آموزشی بازاریابی تک به تک با سخنرانی آقای دکتر رئوف رابطی، محقق و مدرس دانشگاه در رشته بازاریابی بین الملل و در جمع مدیران و کارشناسان علوم بازاریابی برگزار شد.

محورهای مورد بحث در این کارگاه آموزشی عبارت بودند از: تشریح مفهوم بازاریابی تک به تک، مقایسه این شیوه جدید با بازاریابی سنتی، فرایند و چگونگی اجرای برنامه بازاریابی تک به تک، تجزیه و تحلیل تجارب شرکتهای موفق و در نهایت بررسی پیش نیازها و چگونگی بسترسازی برای اجرای برنامه بازاریابی تک به تک به عنوان شیوه ای جدید در علم بازاریابی.
ادامه موضوع را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید
لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.