Economic-seminars

سیمینار های اقتصادی برای دانشجویان

Economic-seminars

سیمینار های اقتصادی برای دانشجویان

صادرات و بازاریابی

صادرات نیازمند حرفه ای شدن است چون کل صادرات شکارگاهی است که به قدرت فرصتهایی بدست می آید برای شکار ، در بازارهای جهانی فرصتها به ندرت بدست می آید و به سرعت از بین می رود .

صادرات یعنی بازاریابی فرامرزی یعنی حرکت در آنسوی مرزهای ملی که از نظر فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و اقلیمی با ما فرق دارند و لذا شیوه های برخورد ما هم باید متناسب با آن باشد .

اصول بازاریابی در تمام دنیا یکی است ولی شرایط محیطی و فرهنگی فرق دارد بنابراین

در بازاریابی جهانی نکات زیر را باید مورد توجه قرار داد :

1.           تلاش برای متمایز ساختن محصول و شرکت

2.           تولیدات انعطاف پذیر به جای تولیدات انبوه

3.           سرعت و نوآوری در ارائه خدمات بهتر و بیشتر

4.           بازار گرایی و توجه به نیازها و خواسته های روز بازار

5.           تلاش برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر نسبت به سایر محصولات رقبا

6.           توجه به تشکل گرایی و هم گرائی در بازار

7.           ارتباط نزدیک و دائمی با توزیع کنندگان و مشتریان

 

8.           توجه به تحقیق و بررسی بازار به شکل های مختلف

9.           حضور هدفمند در نمایشگاهها و انجام تبلیغات هدفمند

توجه به خدمات فراگیر ( خدمات قبل از فروش ، خدمات در جریان فروش و خدمات

ادامه موضوع را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید

لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.